Politica de livrare si retur

Politica de livrare

Transportul produsele se realizează prin intermediul firmelor de curierat FanCourier și Urgent Cargus. Costul transportului indiferent de locația este de 17 lei. Prețul transportului este afișat în platformă, în momentul plăsării comenzii, dar și pe factură. Timpul de livrare este de 24/72 h în funcție de zonă. Clientul este notificat prim sms și email referitor la statusul AWB-ului.


Pentru a evita eventualele neplăceri, avem rugămintea ca la primirea coletului/coletelor să verificați în detaliu stare și integritatea lor în prezența curierului. Dacă în urma verificărilor constatați semne de lovituri, deteriorări, etc. avem rugămintea să REFUZAȚI recepția coletului și să solicitați curierului un proces verbal de constatare pe care să-l completați în prezența lui cu neregulile sesizate.


Politica de retur



Dreptul de retur este valabil doar clientilor persoane fizice sau grup de persoane constituite in asociatii, care au achizitionat produse de pe www.depos.ro - SC DEPOS SHOP ONLINE SRL.

Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trimiteti pe adresa de email [email protected] formularul de retur cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului sau cerere retur din platformă. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Returnarea produselor se face de catre client, pe cheltuiala acestuia. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si o copie a facturii de achizitie. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia., 

Pentru a putea realiza un retur, trebuie să realizați următorii pași:

  1. Completare FORMULARULUI DE RETUR sau completând direct aici!
  2. In urma completarii formularului, clientul are obligatia de a trimite produsul prin curierul agreat cu vanzatorul in maxim 48 de ore de la primirea numarului de inregistrare al returului
  3. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
  • Mentionarea pe documentul de transport a numarului de retur (numarul comunicat in momentul completarii formularului de la punctul 1); Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original) ce urmeaza a fi returnat.

    Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina informatiile transmise de către colegii noștri.

    INLOCUIRE SAU RETUR BANI

    In functie de optiunea cumparatorului, contravaloarea produselor returnate se poate folosi pentru achitarea altui produs sau se poate returna in termen de maxim 30 de zile de la primirea produsului de catre S.C. DEPOS SHOP ONLINE S.R.L., in contul indicat la completarea formularului.


    EXCEPTII

    Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

    Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

    Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

    Aparatele care au fost utilizate;

    Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. 


    DE RETINUT

    In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial a produsului (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

    De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

    Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

    Dreptul de Retur in 14 zile este conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii »vezi detalii).